Thursday 13 February 2020

BBM3410Satu2020: Tentang Diri


Assalamualaikum, dan salam sejahtera. Nama diberi Nurul Amirah Nadiah binti Ishak dan kebiasaanya dipanggil Mira. Saya berumur 22 tahun. Dilahirkan di Hospital Mentakab, Pahang pada 03 Julai 1998. Saya bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Jerantut, Pahang dan telah melanjutkan pelajaran di Universiti Putra Malaysia dan sekarang telah berada pada tahun kedua. Cita-cita saya ingin menjadi seorang pendidik yang mampu memberikan manfaat dan berbakti kepada masyarakat. Hobi saya  ialah membaca buku-buku hasil karya Teme Abdullah. Akhir kata, Saya Salam perkenalan semuaa!. Semoga dengan kewujudan blog saya ini dapat memberi manfaat kepada anda semua.  InshaAllah 😍


No comments:

Post a Comment

BBN3402SATU2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

Assalamualaikum Prof, Normaliza. Terima kasih kerana ajar saya dan rakan-rakan tentang penterjemahan menggunakan komputer. Saya sangat berse...